Cuma

bir kadın yazısı

- Bizim hatunun kullanılmayan organlarını aldırdık mahmut abi, fazlalıklar gitti çok ferah oldu..
-

Bu aralar benden komikli blog yazısı bekleyenler.. Beklemeyin. Çünkü kuaförüm olacak adam saçımı bu sefer fazla açık renk yaptı, hiç beğenmedim moralim bozuk. Bu kafayla yazamam. Aslında yazarım da arada kadın olduğumu hissettireyim beni android gibi görmeyin diye böyle ufak kaprisler yapmam, ağda anılarımı ya da sevgilimin beni terkettiğini filan anlatmam gerektiğini hissediyorum. Yoksa maşallah yorumlarda bi "oha baba yine sokmuş çıkarmışsın"cılık bi "yuh amına koyım yine yazmışsıncılık" almış başını gidiyor. Azınıza sıçarım sizin. Böyle terbiyesiz yorumlar yaparken benim de bir kadın olduğumu unutuyorsunuz. Üstelik şimdi ben saçını da beğenmeyen bir kadın olarak daha tehlikeliyim, korkun benden.
Aslında bu saç hadisesi direkt benim mallığım oldu. Sen 10 senelik arkadaşını kuaför olarak seçer, yetmezmiş gibi gece sabaha kadar birlikte içip sıçıp sabah da uyumadan direkt dükkanı beraber açarak saç boyatırsan olacağı budur. Adamın kafa 1milyon tabi hatta daha da beteri olabilirmiş iyi yırttık. Lan saçım yanlışlıkla sarı olacak diye aklı çıkan insanım ben, eşşek herif!(Şair burada direkt kuaföre seslenmektedir, üstünüze alınmayın her boku yerli yersiz). İki-üç gündür yoğunluktan düzelttirmeye de gidemedim öyle kaldı saçım. Aynalara küstüm, beter oldum blog:( Ha bir de uyuzluk bu değil mi, en az iki kişi negzel diye saçımın rengini sordu bu bok olduğundan beri. Lan sarı saça ne meraklı milletiz, toptan papatya suyuna yatırcam hepinizi o olacak.

Eee hadi saçımı başımı yazayım kadın yazısı olsun dedim iki paragraf anca çıktı onun da yarısı küfür aq. Ne anladım ben bu işten? İşte kadınların edebiyat dünyasında varolamama, varolunca da İclal Aydın (ki kendisinin nefis sazanlık eti vardır, şu son ex-koca olayına kalemim değerse şeyedeceğim gülmekten altımıza şıçırtcaz) formuna bürünme sebepleri bundanmış demek. Neyse dur bidaha ki yazımda size kullanılmayan ampullerden mutluluğun resmini yapmayı öğretcem söz. Pislikler sizi. Hayır kızıyorum ama beri yandan seviyorum da he..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...