Cuma

kedidir kedi


Şu yukarıda görmüş olduğunuz ufo kılıklı nesne aslen bir kedi maması kabı olup, hediyesi 2500$'a satılmaktadır. Ya da satılamamaktadır çünkü ürün an itibariyle out of stock görünüyor markanın sitesinde. O fiyata satılırsa bitmesi normal tabii, kapanın elinde kalmış. Önceden haberimiz olmadı ki, alalım üç beş tane hazır ucuz bulmuşken. Neyse :( (broken heart here) :(

Şaka lan şaka, allah belanı vermesin. Benim kediye bundan alsam bunu satar parasıyla içki sigara alır, içer içer beni döver şerefsiz. Adı Haydut olan, genç irisi bir siyamdan bahsediyoruz burda, ağır olalım lütfen. 

Benim anlamadığım şu, ne işi olur kedi milletinin swarovskiyle, taşla, pulla? Ben kağıt tabakta yiyorum lan, onuruma dokandı bak şimdi. Kediye ver mamayı da istersen gazete kağıdının üstünde olsun. Bu şerefsizler taştan yumuşak ne bulsalar yiyorlar zaten, günde onyedi öğün ver gene yer, kendi bacağını kaynat getir yer, üst üste ver "yok apla saol yeni yedim tokum" demez. Kabı filan siktiret, içine koyduğun mamadan haber ver sen ona.

Demem o ki sevgili zenginler, paranız çok olduğundan oranıza buranıza sürüyor (sıva-rovski) olabilirsiniz de pisilerinizi, kuçularınızı alet etmeyin gösteriş merakınıza reca edeceğim. Kedi kadar aklınız yok mu olm sizin? Ha al o kabı as boynuna gıkım çıkarsa şerefsizim. Paranın geldiği son nokta bu de. Yeni moda bu sosyetede de. Ama bir tasa temiz bir 2. el yerli otomobil parası gömüp de beni o paraya kaç tane aç sokak hayvanı doyar hesaplamak zorunda bırakma. İstemiyorum yılbaşında verilen büyük ikramiyeye kaç ev kaç araba alınır diye, bayramda Antalya'da sahne alan Sibel Can'ın gecelik parası kaç emekli ikramiyesine denk geliyor diye hesaplayan emekli amcalara dönmek. Sen bunu hep yapıyorsun zengin. Ayıp oluyo ama (crying smile here).

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kızım aç artık yorumların öunu.durduramazsın gelıyolar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...