Salı

Hiç söylemiyosunuz


Şimdi biz, milyonlarca kadın (bunların yarısı ana, bacı, kardaş), bu kadar zamandır kokuyor muyduk aq?

Sonra da bana "Vay efendim neden okulunu okuduğun işi yapmıyorsun?", "Neden brief'lerden konkurlara ömür tüketmiyorsun?"diye soruyorlar. Ne için, böyle gerizekalı, insanları mal, kadınları teke peyniri yerine koyan reklamlar yapmak için mi? O zaman nasıl yaşayacağım ulan ben, bu blogda, günlük hayatta dalga geçtiğim, aşağıladığım, yargıladığım yüzlerce şeyin ufak bir özeti haline geldiğimde nasıl uyuyacağım aq?

Ayrıca pedi parfüme boğup milleti alerji yapacağınıza , o kenarının bacağı kesme sorununa çare bulun. Çocuk bezi gibi hışırdamasına bulun. Mal sürüleri. 

5 yorum:

gasilhane dedi ki...

Hakkaten he ben o yüzden bi hafta boyunca kullanamıyorum MAL DEĞNEKLERİ YA plastik yüzünden tahrişi önleseniz ya

Adsız dedi ki...

Valla ben gayette kokuyorum hastayken kan kokusu kendim bile hoslanmyrm.

gasilhane dedi ki...

Bu arada kokan şey kan değil. Ve bu arada hastalık değil. Aksine sağlık.

sincity dedi ki...

Tahrisi onleseler reklamini nasil yaparlar kimbilir,allah korusun,dusununce urktum bi an

Adsiz insan, kisisel hijyen diye bir sey var tavsiye ederim. Ayrica kokarak bu reklami yapan zihniyete ilham veren sizseniz de allah cezanizi versin!

hicadam dedi ki...

Menstruel siklus meger ne buyuk yara imis toplumda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...