Cumartesi

alem buysa kral sensin



Mahsun Kırmızıgül'ün henüz dönüşüm sancıları çektiği yıllardan bir kesit.

Kah Ardahan'lı ilkokul öğretmeni tipi olsun kah "bu eller nerden çıktı mınakoyım?" bakışları olsun gerçekten dev bir eser. Arşivlik.
Mahsun'u o gençlerin arasında dansederken görünce bu kadar hüzünleneceğim aklıma gelmezdi yeminle, bir de bıyığı filan var hay allahım. Adeta doğum sancıları çekiyor adamcağız hadi onu görmüyorsun, keskin limon kolonyasıda mı gelmiyor burnuna izlerken?

Tamam herşeyi anladım, Aysun Kayacı'nın henüz tornadan geçmemiş haline bile birşey demeyeceğim ama İstanbul sosyetesi olarak 8 metrekare salonda teyp çalıp dansetmek nasıl bi eğlence anlayışıdır onu bi açıklayın bana yeter. O kadar para-pul var aq manyak mısınız siz? Fıkra gibi almışınız aranıza bi keko kovboy,bir kıro, bir kokocu dalga mı geçiyorsunuz aklınızca? Haa Anadolu çocuu almış ama aklınızı, nasıl da sik gibi çoşuyorsunuz? Harbiden alem buysa kral senmişin Mahsun abim,bilemedik. Saygılar.

Ben Aysun Kayacı'nın tipine birşey demeyeceğim demiştim değil mi, hahah çok beklersin. Allah aşkına ilk defa kendimden daha çirkin bişey gördüm iki dakka çekiştireyim de içim soğusun. Sadece kendim için de sevinmedim ayrıca tıp çok ilerlemiş ona da sevindim. (O Aysel Gürel sandığınız kişi Aysun Kayacı olabilir mi ya da ikisi birden aslında Gargamel mi bilemedim şimdi. Burun yanıltıyor beni, pis burun) Sonuçta bugün süpürgeden Aysun Kayacı yapmak koyun kopyalamaya benzemez, zordur. Besinsiz kalmış çarpık bacakları filan geç o dansı nasıl düzelcen olm bikere, hiç düşünmüyorsun.
Bu arada arkadaki kırmızılı hoş hatun da birzamanların ünlü skodalarından Cansel Özengin olabilir. Videoda herkes başka birşeye benzediği için çıkaramıyorum tam ama sanırım o. Sonradan futbolcu eskilerinden biriyle başgöz olduydu da adam çekip çıkarmıştı onu bu alemden. Hakketen de bataklıktan betermiş bu ortamlar. Hele de o 90'larda herkesin boynuna doladığı siyah pis ipin ucunda sallanan ay-yıldızı görür gibi oldum da bir an vallahi yüreğim dayanmadı fazlasını izlemeye.

Sabaha kadar saysak bitmez, gerçekten de yorumlamakla tükenmeyecek bir videoyla karşı karşıyayız. İçerdiği sınıfsal mesajlar olsun, arabesk okunan pop şarkısında harmandalı oynayan kot gömlekli abi olsun, arka büfede serili dantellerin yarattığı kitsch ortam olsun, çiftleşen kobralar gibi birbirlerine dolanarak Meysun içen lateks çift olsun hep güzel ayrıntılar bunlar. Dikkatli izleyin, hayatın anlamı o kadar da uzakta olmayabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...