Pazar

eni vici vokke

Michael Jackson'ı çok severim. Onda bi anlaşalım sonradan sorun çıkmasın. Sevilmeyecek adam değil bi kere nur inmişti son dönemlerde de iyice yüzüne, akmaz kokmaz bi abimizdi.
Müziği dansı çok kıyaktı rahmetlinin. Bakarsan görürsün şimdinin Burlington çoraplarını gözümüze sokan ergen kızlarının ya da Fatih Ürek'in yanar-döner ceketinin ilhamını nerden aldığını. Az ekmek yemedi 3.sınıf yazlık diskolar michael taklidi yapan uzun saçlı apaçilerden. Hiç bişeyin hakkı yoksa düşürdüğünüz peynir tenli isveç güllerinin hakkı var, akıllı olun.

Thriller'ı ilk izlediğimde "oha" demiştim. Bu tepki kaba bi çocuk olarak yetişmemin yanısıra hayvan gibi etkilenmemdendi. Dönemin vcr kasetlerine klibi çektirmiş okuldan dönüşte yaşıtım kızlar Yoncimik taklidi yaparken ben annemin kırmızı ceketiyle zombi dansı yapıyordum (anneannemin "bu kız okumaz" hükmü de aynı döneme denk gelir) ondan sonrası herkesin bildiği hikaye Billie Jean,Black or White vs vs.. Cuba gecelerinde bozuk sinevizyondan sekizyüzellibinkere KualaLumpur konserine dayan olmuştum da o bile bozamadı sevgimi, ordan hesap et..

Selim'in malikanesine konuşlandığım salkımsaçak sıcak Antalya gecelerinden birinde adamceğizi sekiz yerinden dürtmek suretiyle kaldırdımdı. Zaten bünyesi dört doz "Kill Bill" izlemekten yamulmuş bir de ben dikildim hortbek gibi tepesine;
- "Selim ya Maykıl Ceksın'ın Amerıkan gecekondularının önünde çektiği bi klip vardı, hani gaz bi şarkıydı, hani dünya kupasında mı ne şeeytiler, hani uzundu ismi, hani hafiften siyahtı o zaman.."
falan filan.
Başına geleceği bildiğinden üşenmedi kalktı bilgisayarında 20gb müzik dosyasından (layn huylandım baktım hepsi de mp3 bir tane vivid yok nebçim adamsın Selim) dediğim şarkıyı buldu. "They Dont Really Care About Us" bizim için yazmış sanki rahmetli (sorma kesin öyledir), sabaha kadar loopta döndüydü de sabah yan evden şikayet almıştık. Hey gidinin Maykılı be..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...