Cuma

hayaller gerçek olsa..

Ben öyle hayal kuran insanlardan değilimdir. Genelde birşeyi isterim ve yaparım. Yapamayacak durumdaysam unuturum. Unutamıyorsam yaparım. Böyle lanet bir kısırdöngüden ibaretim işte. Şimdiye kadar başımı yastığa koyduğumda hayal ettiğim hiçbir eşya, hiçbir erkek, hiçbir gelecek planı olmadı. Düşünmem gerektiği kadarı yeter bana. Yarın sabah ne giysem, ilk nereye gitsem, anneme doğumgününde ne alsam? Ha çok götüm sıkışırsa kredi kartı borçlarımı nasıl ödeyeceğimi düşünürüm. Aha da bu. Ha bahçedeki ot, ha ben aq..
Da tabii sıkıcı bir durum bu. O yüzden hayal dünyasında yaşayan insanlara çok özeniyorum. Kadının hayatı bok gibi, yaklaşık 150 kilo, kocasından harçlık alıyor ama öyle bir dünya yaratmış ki kafasında, oo ondan güzeli yok, şişman değil iri kemikli, kocası ona aşık akşam eve güllerle geliyor filan. Sonra inanıyor da bu düşündüklerine, millete de öyle gösteriyor hayatını. Öyle olsun istiyor çünkü. Benim iki 70lik devirsem yapamayacağım kafalar bunlar.
Bırak onları, benim ortaokulda gelinliğinin modelini belirleyen arkadaşım vardı. Tek o zannederdim öyle manyak olan ama şimdi çevremdekiler bir bir evlenmeye başlayınca anladım ki hepsi aynı halt. Hani o düğünde masa arkası kurdeleleri, davetiye vs..için isyan çıkaran, 3 yaşında çocuk gibi mızıldanan hatunlar var ya eskiden boğmak istiyordum onları. Şimdi önce anlıyorum sonra boğmak istiyorum . Hatun sekiz yaşından beri onları planlıyor çünkü. İmge imge, kare kare hesaplamış taa ki damadın tipine kadar. Daha evlenmeden bebeği olduğunda adını ne koyacağı bile belli. Hani etrafta dolaşan erkek isimli kadınlar,kadın isimli erkekler var ya hep böyle takıntılı annelerin ürünleri işte. Planını bozmamak için ne gelirse gelsin eyvallah etmiyor yapıyor dediğini. Bundan sonra ismi Kamuran olan bir erkek gördüğünüzde alay etmeden önce bi düşünün bunu piliz..
Bense hep bok gibi kupkuru gerçekliğin içindeyim. Çocuğum olsa üç sene "şişt pişt" filan diye çağırılır heralde zavallı. Bir yandan iyi gerçi, ne olacağımı ne olamayacağımı biliyorum. Reklamların, filmlerin insana olamayacağı ama olmak isteyeceği dünyaları pompaladıklarının farkındayım. "Hayal et gerçek olsun"muş. Haha ne lan o öyle kuaför sloganı gibi. Tamam,peki hayal ettim Angelina Jolie'ymişim ben. Eee hani nerde Brad Pitt? Geçelim bunları annem ufaktan..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...