Çarşamba

orhan bencegay

Diyelim ki en yakın arkadaşının gay olduğundan kuşkulanıyorsun, sana bir garip baktığını hissediyorsun üzülme, dertlenme nasıl anlarım diye, şu siteye göre aşağıdaki belirtileri taşıyorsa;(siteden aynen aldım burasını tekrardan yazmaya üşendim)
Sesi İnce ise ve Sizi Gördüğünde Dahada İnceliyorsa, Yürürken kıvırtıyorsa, Ayakda dururken örneğin kalça dışarda duruyorsa......................gaydır.....
Ahaha e hadi diyelim adam sarhoş. Aynen bunları yapacak abi ne yapacak başka? Hemen de gay dediniz götüne gözünüzü diktiniz dağ gibi adamın. Terbiyesizsiniz olum siz. Olsun, gördüğünüz gibi sadece gaylığın değil içkinin de pis birşey olduğunu anlamamız açısından site bize çok yardımcı oluyor.
Pekii tamam heyecanlanmayın bu mucize tedavi yönteminin nasıl olduğunu öğrenmek için, Bakalım siteye, aynen şöyle;
Önce abdest alıp birtakım dualar okunuyor. Ondan sonra da bir bardak suya nefes üflendikten sonra o su içiliyor. Bu işlemleri 7 gün boyunca yaptıktan sonra gaylık bitiyor. Bukadar. Boşuna gay gay gezdiniz senelerce olm.. Bakın ben bile şu kadın halimle okudum o duaları erkeklerden bi soğuma gelir gibi oluyordu mazallah bıraktım hemen. Allahkorusun. Bu yaştan sonra erkeklerden tiksinip lezbiyen olacaktım nerdeyse üstelik onun tedavisi bile yok, rezillik (Site lezbiyenleri ilgi alanına almayarak tarafsızlığına gölge düşürüyor bence. Yani bir sabah kalkıp da "artık lezbiyen olmamalıyım, hayır hayır yanlış bu" diyecek hedef kitleyi kaybetmişler)
Bir de sitenin çeşitli yerlerinde "insan istese sigarayı, içkiyi bile bırakıyor." diyerek gayet garip bir şekilde bu yöntem haklı çıkarılmaya çalışılmış. Evet karınca bile ağırlığının kaç katını taşıyor, sahip çıkıyor siz bi götünüze sahip çıkamıyorsunuz püü..

Haa bir de bu servisten 16 kontör karşılığı yararlananların (Şaka valla, servisimiz ücretsiz. Yol+yemek'e evinize kadar gelip el atıyoruz -sorunlarınıza-) sorunlarını,yorumlarını vb yazdığı bir bölüm var hemen oradan da bir feyzlik yararlanalım sonra dükkanı kapatıp çıkıyorum;
Gönderen: isyankarr
Tarih: 27 Ocak 2010, 22:47
Yorumu: ADMİN BEN 16 YŞINDA BİSEKSÜELİM.DUALRI OKUYORUM BUGÜN 6. GÜNÜM.GERÇEKTEN İŞE YARIYOR.İÇİMDEN ERKEKLERE OLAN İLGİYİ RESMEN ATTIM DİYEBİLİRİM.ARTIK HİÇ İLGİ DUYMUYRUM.AMA BİRAZ FEMİNENLİK VAR.ODA GEÇER Mİ DUALARI HEP OKUSAM??
- Evladım sende dualar işe yaramış ama haliyle dişlilerde yalama olmuş makas tutmuyor artık o kıvırtmalar filan ondandır. İçini temiz tut, bol su iç ve asla ve kataa Jason Statham'ın resimlerine filan bakma.. Kaka onlar, pis, ee..
..................
Gönderen: burak
Tarih: 02 Şubat 2010, 04:45
Yorumu: bır test yapıldgında anlasılırmıı pekii baska yapacak yontemlerınızzz warmıı yanıı dua okudukdann sonraa tamamen kurtuldukk peki bır ıs ıcın test yaptılarr yaa anlasılırsaaa ?
- Bu sorunuza yanıt vermem için öncelikle bir durum değerlendirmesi yapmamız gerekiyor. Sessiz bir ortama geçin ve daha önceden temin ettiğiniz orta boy bir patlıcanı makatınıza yönlendirin (sokun demiyorum dikkat ederseniz), evet girdi mi? Evladım cevap versene doğru düzgün, bak nimetle şaka olmaz. Öyle lök diye yuvasını bulduysa durum vahim. Test yapılmasını filan geçtim çocuk havuzuna filan girdiğinde su miktarını azalır (havuz problemi?) maazallah. Dikkatli ol. Ayrıca nebiçim bir iş için eleman alırken insanın orasına bakıp test ederler evladım? Ortamını değiştir bir piçlik sezdim ben. Anlıyor musun? Benimle konuşurken o patlıcanı da kıçından çıkart bikere!! Terbiyesiz..!
..................
Evet "bugün allah için ne yaptım?" sorusuna verecek yanıtım da olduğuna göre (iki gayı imana getirmek sayılır mı hocam?) çıkabilirim. Ben yokken bozmayın kendinizi. Delikanlı olun, canımı yiyin. Eyvallah...

Gaylığa Son Diyorsan Tıkıldat!
gayoloji.com
Son birkez daha yapayım öyle bırakırım diyorsan fıkırdat;
munafikboys.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...